365 dagar kvar

ok, så nu börjar jag countdown för min resa tillbaka hem till älskade Sverige.
Kommer här dela med mig av mina tankar, humörsvängingar, händelser mm angående min tid här i Oslo samt min låååånga resa hem.

Hittills kan jag säga att det varit en jävla berg och dal bana med uppgångar och nedgångar. På sista tiden har det varit mycket nedgångar men jag känner på mig att det börjar vända nu. Har faktiskt redan sett det börja ta form...

Shit det har gått 1,5 år sen jag kom hit och jag har hunnit jobba på HP, åkt till Indien, blivit yogainstruktör, sagt upp mig, startat eget, anställt någon och nu känner jag att my work here is done! I´m coming home!

Så nu räknar jag ner från och med idag. Om ett år, 365 dagar så är jag tillbaka i Sverige!
Det är i alla fall mitt mål och det är det jag kommer sträva efter. Kommer under dessa 365 dagar göra allt som krävs för att nå mitt mål. Men jag kommer behöva din hjälp också så please följ med mig och hjälp mig hålla humöret uppe så kommer jag klara det!

Ses snart hemma i Sverige!
Love u

0 kommentarer:

Skicka en kommentar