Hmm....
Jag och Kristian bestämde oss för stt ta en promenad och då gick vi förbi ett gym. Så denna dag slutar med att jag har signat ett nytt meddlemskap på Europas största träningscenter. Känns jätte kul!
Träffade där två personer varav den ena sålde medlemskapet till mig och den andra var en PT/Instruktör/världsmästare i Tae Kwon Do. Han stod och höll ett cat slide pass när vi tittade in och jag kände direkt att detta är en person som kommer göra intryck i mitt liv. Om någon får mig i form så är det han. Han var en stor svart och väldigt muskulös man. Jag blev rädd och tänkte att bara han kan skärmma mig i form. Så jag fråga om han kunde använda mina PT timmar på honom! Tyvärr var han fullbokad men jag kommer så gå på alla hans pass!
Så horoskopet talade även idag sanning.
www.elixia.no
1 kommentarer:
Hej kusin vitamin!
asi que porfin os vais a sthlm :D
podrias mejor venir a barcelona!
Prometp seguirte dia a dia.. soy tu fan!
yiiaaaaaa
pusssssssssss
Skicka en kommentar