363 dagar kvar

Yes, jag tänker komma hem för gått!
Men planen var aldrig att stanna här för gott, vi skulle testa det 2-3 år och den tiden har snart gått.

Tänkte gå och träna efter jobbet idag och testa mitt nya medlemskap på Elixia, det blir ett danspass Easy Funk. Sen på torsdag och lördag har de något som heter Reaggeton som jag kommer sååååå gå på! OMG jag kommer att dö! Har bestämt mig för att dansa mig i form!
Älskar deras timplan för det är så många pass att välja mellan!

Ok låt oss se vad mitt horoskop säger för idag:

Din drömtillvaro vore att få rå dig själv och att du finge vara ifred med dina tankar och idéer. Det här är ett behov som du har då och då, men som dina närmaste har svårt att förstå. Du måste försöka förklara att det här är en bit av din personlighet.

hmmm.... ok.... vet inte riktigt om det stämmer men vi får se hur denna dag går.

Ciao!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar