347 dagar kvar

Så dagarna blir bara färre och färre. Hoppas detta går fort.
Det är så jävla skit att man börjar känna sig krasslig precis när man börjat träna.

Och det suger att inte bara få vara sjuk för vem skajobba i salongen om jag är sjuk...INGEN!

och är det inte typiskt att bli sjuk precis när man senderat en hel helg och skrytit om att man aldrig blir sjuk!!

Well, jag behöver sova i typ tre dagar så kommer allt bli bra igen. Men jag måte vänta tills helgen för att kunna sova.

Imorgon ska jag få en underbar ansiktsbehandling. Det ska bli så skööönt!!

Funderar även på att ta en sväng förbi gymmet i alla fall för det finns en spa avdelning på mitt gym med en underbar bastu. Sen funderar jag även på att sola solarium bara för att få lite ljusterapi och värme. Jag saknar solen så mycket, hatar mörker!!!

Åååh...det känns lite piisigt idag men hoppas jag vaknar upp på strålande humör imorgon.

P & K

0 kommentarer:

Skicka en kommentar