334 dagar kvar

Hej,

nu har det gått liiiiite länge sen sist. Och det har hänt massor... varav det största är nog att jag ska gifta mig!!!!

Är väldigt lycklig över det :)
Ska bli så spännande att planera ett bröllop. speciellt då det inte är något jag drömt om hela mitt liv. På riktigt!

Någonstans i mitt huvud trodde jag inte att jag skulle hitta någon som jag verkligen ville gifta mig med för enligt mig var män bara en extra börda. Visst trodde jag att jag skulle finna någon som jag älskar och älskar mig tillbaka men som dessutom skulle förenkla och bidra med något i mitt liv det trodde jag inte. Så bröllop var inget jag drömde om däremot drömde jag om ett riktigt förhållande, så min dröm har redan gått i uppfyllelse.

Jag vill ha ett litet och enkelt bröllop, egentligen skulle jag inte ha något emot att bara göra det jag och Kristian och sen dra iväg på en resa. Tänk vilken reskassa vi skulle haft!

Men den iden gick inte hem varken hos Kristian, hans familj eller min så ett traditionellt kyrkbröllop blir det den 29 maj 2010!

Några ringar har vi heller inte än men de är beställda och på väg. Lägger in bilder på de när vi fått de. Men måste ändå erkänna att det börjar bli ilte spännande och faktiskt kul med bröllopsplanering. så mycket småsaker runt omkring som man ska tänka på! Jag gillar projekt så detta kommer bli bra :)

Jag har dessutom blivit fet så nu måst jag göra något åt det hela. Jag ska väga och mäta mig ikväll för jag vet inte ens hur mycket jag väger men det känns som mycket. Måste ju va fin i min marängklänning!!!!

hahaha

0 kommentarer:

Skicka en kommentar