331 dagar kvar - FREDAG!!!

Älskar fredagar, då har man ju hela helgen på sig!!!

Idag åker vi till Stockholm och vi ska vara barnvakter i helgen. Vi ska ha Alfred Lödag till söndag. Tror vi ska till Tomtis imorgon. Har inte varit där på 100 år! Så spännande!

Sen har jag även blivit enormt fet!!!!!
Det funkar inte längre det är inte hälsosamt eller attraktivt och jag vill verkligen gå ner i vikt denna gång. Jag har insett att det ä en långsiktigt proess och tänker inte gå in i någon kosntig diet. Jag ska träna och äta rätt med rätten att kunna unna sig något en dag i veckan.

Denna vecka har jag gjort tre träningspass och morgonpromenad. Jag väger nu 82,4 kilo och jag ska ner till 80 till jul. Sen fortsätta med delmål. Har även bestämt mig för att belöna mig själv med något jag vill efter varje delmål som jag klarar.
Så 23 december när jag nått 80kg ska jag unna mig en helkroppsmassage.

Målet är att gå ner 10 kg!

Nu ska jag in i duschen, packa och bege mig till Kristian o sen köra iväg till Estocolmo!!

Bye

0 kommentarer:

Skicka en kommentar