277 dagar kvar - jag vill ha en hund




Jesus, va tiden går fort det är bara 277 dagar kvar tills året är slut.
Vi var o titta på Bichon Frise valpar i lördags, de är allergivänliga (Kristian är allergisk). Men vi får se har inte helt övertygat Kristian om att det är en bra ide med hund. Men den är såååå söt!!!

Jag är kvar i Oslo och det börjar faktiskt kännas lite lättare.
Efter Inna och Emily var här och de ställde mig frågan
- Och om du är kvar i Oslo?

Det fick mig att börja tänka, det kanske inte är så farligt i allafall.

Jag är inte på andra sidan jorden, det är 6 timmar till Stockholm
Vänner o familj kan komma o hälsa på.
Företaget går bra.
Kristians jobb går bra.
Vi har det bra.

Hmm...kanske inte är så farligt i alla fall... ja vell (som de säger här)
Vi vill självklart komma hem till Sverige igen men för nu så är det faktiskt inte så farligt.
Ska dessutom anstränga mig för att bli lite mer social, så jag har börjat en fotokurs. Tänkte att jag lägger upp lite bilder under kursens gång. Kommer hålla mig inspirerad:)

ja ja, snart är det påsk och så bär det av till Stockholm. Jag längtar!!!

Kram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar