Vägningsdag


Det är lite nervöst för idag ska jag väga mig. Hatar att väga mig.
Men jag har faktiskt gått ner lite över 5kg sen den 14 januari och det är bra. Målet är att gå ner 10 kg så jag är ju halvvägs :)
Idag ska jag som sagt vägas och jag är nervös för jag har inte tränat ordentligt denna vecka. Fick en liten hjärnskakning i tisdags förra veckan och har inte mått så bra sedan dess. Men i helgen gick jag långpromenad, simmade och igår lätt jogging.
Så lite är bättre än ingenting.

Tänkte bara fortsätta på fototemat o visa en av mina favoritbilder som jag tagit. Det är Alfred, min lillebror. Han hänger på kylskåpet på jobbet och inspirerar mig varje dag. Saknar honom...

Åker till Stockholm på Onsdag natt så då får jag se honom på torsdag. JAG LÄNGTAR!!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar