Påsklov och Stockholm snart!


Nu är det bara några timmar kvar tills jag har påsklov. Jag kommer alltid att föredra att säga lov. Påsklov, jullov, sommar lov osv. Det känns mycket roligare än att säga semester.
Jag kommer starta morgondagen med att kliva av nattbussen i Stockholm C kl 06.00, kul! NOT
sen ska jag hem till mamma o lämna mina väskor o kanske sova lite för att sen åka till pappa. Vi ska shoppa kostym till bröllopet. Sen ska det dansas samba på kvällen med Angela o Mandy för att sedan äta middag ute någonstans med samma gäng. Ska bli så kul!

Vägningen igår gick bra. Jag har stått stilla med några 100 grams eventuell övervikt. Vet aldrig helt säkert pga av kläder och om jag varit på toa eller inte...hahahaha
men men, det är helt ok med tanke på att jag inte rört en fena sen hjärnskakningen typ.
Så nu när jag är i Stockholm åker träningskläderna med för nu ska det tränas och gå ner i vikt!

Sen fortsätter jag på temat foto och lägger in en bild på pappa från i somras. Vi har tema fart denna vecka på fotokursen och jag har ännu inte tagit några bilder. ska försöka få det gjort det under påsklovet. Kanskeunder samba lektionen...hmmmm spännande!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar